همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
بابا جونه آیندهبابا جونه آینده، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
مامان جونه آیندهمامان جونه آینده، تا این لحظه: 34 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
میوه ی زندگیمون،کارنمیوه ی زندگیمون،کارن، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

تـــــــــــــــرنّم زندگی

99.سی و چهارمین ماهگرد عقدمون

1395/2/16 12:43
نویسنده : مامان آینده
279 بازدید
اشتراک گذاری

مجتبای من...

 

دوستت دارم را من دل آویز ترین شعر جهان میدانم...

 

طلوع سی و چهارمین ماهگرد عقدمون مبارک...

پسندها (3)

نظرات (8)

نرم افزار حسابداري
19 اردیبهشت 95 13:52
ممنون از مطالب خوبي که به اشتراک ميگذاريد، به وبلاتون علاقه مند شدم و باز هم سر ميزنم
دکوراسيون فروشگاه
19 اردیبهشت 95 14:50
خيلي مطالب عالي در سايت قرار مي دهيد
ترنم
25 اردیبهشت 95 14:10
34مین ماهگرد عقدتون مبارک از نی نی چه خبر؟
مامان آینده
پاسخ
ممنونم مامانی
موتور برق
27 اردیبهشت 95 1:25
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
.•♥خواهری بلور♥•.
6 خرداد 95 21:49
سلام عزیز دلم پس ایشون شمایی جان چند وقت بود ازت بی خبرم بودم عروس خانوووومی مامان مهربون اگه تو اینستا هستی بگو فالو کنم بیشتر اونجا هستم عسیسم مامان شدنت هم مباررررک
maman
12 خرداد 95 20:09
سلام !بعضی مطالب رمز داره !!اگه شد بمنم بدید
مامان آینده
پاسخ
چشم
ツ دختــر بابا ツ
16 خرداد 95 13:08
وووووووووووووووووووویش خاله وب توئه این وااااااااااای قربون اون تو دلیت بشم من عسل منهه همیشه این وبو میخوندم ولی نمیدونستم مال توئه خاله خیلی خوشحالم الان خخخ .. عاشقتم خاله مراقب تو دلیت باش قندعسل منه
مامان آینده
پاسخ
آره گلم.من نمیدونستم مهمون این وبمم میشی. ممنونم عزیزکم
ツ دختــر بابا ツ
24 خرداد 95 17:51
سلام خوبی آجی ؟ نی نیت خوبه ؟ من خودمم رمزشو ندارم آخه
مامان آینده
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون نی نی هم خوبه شکر خدا کلأ خسته نباشی که رمزشو نداری