همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
بابا جونه آیندهبابا جونه آینده، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره
مامان جونه آیندهمامان جونه آینده، تا این لحظه: 34 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
میوه ی زندگیمون،کارنمیوه ی زندگیمون،کارن، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

تـــــــــــــــرنّم زندگی

103.شروع ماه خوبی ها

1395/3/18 11:53
نویسنده : مامان آینده
153 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای نازنین و نی نیه قشنگم...آرام

 

آغاز ماه مهربونی مبارک...جشن

 

من امسال نمیتونم روزه بگیرم...غمگین

 

تو لحظه های زیبای سحر و افطار،دعا برا همدیگه از یادمون نره...فرشته

 

التماس دعا...

پسندها (2)

نظرات (5)

ツ دختــر بابا ツ
18 خرداد 95 13:09
سلام اجی خوبی عزیزدلم ؟ ماه رمضانتون مبارک باشه ، توی این ماه حتی روزه هم نگیری مورد لطف خدا قرار میگیری مطمئن باش عزیزم .. درمورد پیغامی که گفتی به خواهری بلور بفرستم میشه یک بار دیگه بگی خخ بخدا نمیفهمم چیه منظورت چیه هرچقدر میخونمش
مامان آینده
پاسخ
سلام عزیزکم.ممنون نوشتم برات
مامان بهراد
25 خرداد 95 9:26
سلام ممنونم عزیزم، بله خیلی سخته من ترم سوم دکتری هستم، هنوز 5 ترم دیگه دارم،دعاکن بتونم ازپس سختی هاش بربیام و برای پسرم کم نذارم خیلی خوبه که شماترم آخری، برات آرزوی روزهای خوب در کنار نی نی نازتو دارم
مامان آینده
پاسخ
سلام. ممنون از حضورتون توی وبلاگم. ان شاالله به راحتی طی میشه این 5 ترمم و بهترین مادرین
محجوب بانو
6 تیر 95 0:24
سلام عزیزم تبریک میگم انشالله خوشبخت بشی و با نی نی نازت کیف کنی راستی به ما هم رمز میدی
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنون از حضورتون چشم
سیمرغ
24 تیر 95 12:45
سلام عزیزم من تازه با وبت آشنا شدم توی وب مامان بهراد خدا نی نیت رو برات نگه داره و خوشحال میشم به منم یه سر بزنی و با هم تبادل لینک داشته باشیم به منم رمز میدی؟
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنون از حضورتون
مامی آتریسایی و آرسام جون
7 مرداد 95 16:23
سلام عزیزم ایشالله کارن جون به سلامتی بیاد بغلت عزیزم عزیزمآتریسایی هم از روز تولد تا الانش وب داره؛ http://atrisa92.niniweblog.com ولی خب چون نمی خوام قاطی بشن واسه هر کدوم جدا زدم