همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره
بابا جونه آیندهبابا جونه آینده، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره
مامان جونه آیندهمامان جونه آینده، تا این لحظه: 34 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
میوه ی زندگیمون،کارنمیوه ی زندگیمون،کارن، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

تـــــــــــــــرنّم زندگی

90.سفارش لباس عروس

1394/11/19 23:05
نویسنده : مامان آینده
331 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با شوهری و خواهر شوهری رفتیم و لباس عروسمو انتخاب کردیم...بغل

 

تن زدم و خیلی ناز شد...محبت

 

خخخخخخخخخ

 

دارم عروس میشمخجالت

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان نی نی
20 بهمن 94 9:04
لحظه هاتون زعفروني ، نيلوفرگونه و قشنگ خیلی وب خوشگلی دارین خيلي دوست دارم پيش ماهم بياين مرسي از لطفتون
مامان ویدا
3 اسفند 94 23:09
وای خدای من بهترین وقشنگترین روزاتو داری میگذرونی😍تا میتونی لذت ببر وخوش باش که خیلی زود میگذره،من تازه وارد ششمین ماه زندگی مشترکم شدم خیلی دلم واسه اونروزا تنگ میشه.خوشبخت شی گلم
مامان آینده
پاسخ
ممنونم از حضورتون. براتون آرزوی خوشبختی دارم
ترنم
10 اسفند 94 12:11
مبارکه عزیزم بسلامتی
شیما مامی شاهین کوچولو
18 اسفند 94 0:12
به به مبارک باشه... بسلامتی هرچه زودتر تنش کنی