همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
بابا جونه آیندهبابا جونه آینده، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
مامان جونه آیندهمامان جونه آینده، تا این لحظه: 34 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
میوه ی زندگیمون،کارنمیوه ی زندگیمون،کارن، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

تـــــــــــــــرنّم زندگی

23.نهمین ماهگردمون

1393/1/15 19:41
نویسنده : مامان آینده
324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکم.

خوبی نفسم؟

شرمنده بابت این تأخیر طولانی.

ایام عید سرم شلوغ بود و از فردا هم کلاسا شروع میشه.

اولین پست امسالو با تبریک نهمین ماهگرد عقد منو بابایی اومدم پیشت.

فردا نه ماه از یکی شدن دلامون میگذره.

وااااااای روزی برسه که از نهمین ماه وجودت تو وجودم بنویسم ترنّمم.

عاشقتم.

پسندها (1)

نظرات (19)

مامان خانمی
15 فروردین 93 19:51
ایشالله به زودی از اومدن کوچولو تو وجودت خبردارمون کنی. ما منتظریم
مامان آینده
پاسخ
انشالله
مامان شازده پاشا
15 فروردین 93 20:35
تبریک دوست عزیزم.خیییییلی کم پیدایی هاانشالاکه خیلی زودبه نه ماهگیه ترنمتم میرسی عزیزم.شادباشی
مامان آینده
پاسخ
ممنونم. انشالله
مامان زهرا
16 فروردین 93 8:32
سلام عيدت مبارك مواظب خودت و كوچولوت باش سال خوب و توام با شادي برات آرزو دارم
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم
مامان زهرا
16 فروردین 93 8:35
سلام فكر كنم طرز نوشتنت منو به اشتباه انداخته چند بار كه نوشتي از يكي شدن دلامون مي گذره من فكر كردم بارداري به هرحال ببخشيد گلم
مامان آینده
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مریم
16 فروردین 93 12:57
سلام ماهگردتون مبارک و سال نو انشاا... دفعه ی بعدی که بیام دیدنت نی نی جونی تو دلت باشه
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم. مامانی یعنی تا چند سال نمیای وب من؟
ابجي سجا
16 فروردین 93 16:23
مــــــــــــــــباركه خاله جووووون
مامان آینده
پاسخ
ممنونم گلم
ابجي سجا
16 فروردین 93 16:23
خدا باشد نگهدارت عزیزم به وقت غصه ها یارت عزیزم گل لبخند باشد بر لبانت دعای خیر من پشت و پناهت
مامان آینده
پاسخ
ممنونم از دعای زیبات
مامان بیتا و تینا
17 فروردین 93 19:58
سلام گلم سال نو مبارک انشاالله که اون روزها رو هم میبینی مهربونم ما اپیدیم
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم.
مامان مهیلا
18 فروردین 93 11:55
سلام انشالله هر چی میخوای خدا بهت بده و تا اخر این ماه مامان شی کجایی به وب منم سر بزن ناسلامتی هم شهری هستیم
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم. تا آخر ماه؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمیشه
باران قاصدک
18 فروردین 93 17:21
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری ممنونم. خوشحال میشم اگه به وبلاگ من و دخترام بیای عزیزم
مامان آینده
پاسخ
ممنونم.چشم
ترنم
19 فروردین 93 9:29
به پای هم پیر بشین و خوشبخت باشین ایشالله سالگرد سال بعد ازدواجتون در مورد ترنم برامون بنویسی
مامان ایلیا(آرزو)
19 فروردین 93 14:28
سلام مامانی نهمین ماهگردتون مبارک ایشالا که همیشه شاد باشی گلم
مامان آینده
پاسخ
سلام مامانی. ممنونم
مامان آیسو وآیسا
21 فروردین 93 13:36
مائده(ني ني بوس)
23 فروردین 93 0:15
سال نو مبارك اميدوارم هميشه سلامت باشيد.خصوصي داري گلم
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم. چشم
مامان مهرسنا
23 فروردین 93 23:42
سلام...میگم من یه خورده قاطی کردم...توالان حامله که نیستی؟هان؟توکه هنوعروسی نکردی پس؟چقدزوددری واسه دخملت مینویسی
مامان آینده
پاسخ
سلام.من هنوز دوران عقدم و عروسی نکردم.اما عاشق اینم که خدا بهم یه دختر ناز بده. اینجا باهاش درد و دل میکنم.
الهام مامان سلنا
24 فروردین 93 16:32
عزیزم تبریک میگم انشاالله شاد و خوشبخت باشین
مامان آینده
پاسخ
ممنونم
مامان خانمی
25 فروردین 93 7:17
پس چرا پست جدید نمیزاری؟؟
مامان آینده
پاسخ
مبذارم مامانی
خاله مینا
25 فروردین 93 11:57
من مینا هستم ب تازگی ی وب تو نی نی وبلاگ درس کردم لطفا پیشم تشریف بیارین و وبمو ببینین و با نظراتتون خوشحالم کنین
مامان آینده
پاسخ
چشم
الهام مامان سلنا
25 فروردین 93 17:12
سلام عزیزم ما تبریز زندگی میکنیم من اینجا آتلیه آنیل بردم
مامان آینده
پاسخ
سلام همشهری.