همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
بابا جونه آیندهبابا جونه آینده، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره
مامان جونه آیندهمامان جونه آینده، تا این لحظه: 34 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره
میوه ی زندگیمون،کارنمیوه ی زندگیمون،کارن، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

تـــــــــــــــرنّم زندگی

25.مامانای دیروز،امروز و فردا،روزتون مبارک...

1393/1/31 8:40
نویسنده : مامان آینده
638 بازدید
اشتراک گذاری

 

وقتی خدا تن آفرید

از برگ گل زن آفرید

احساس عاشق بودنو

بخاطر زن آفرید

خانمای مهربون و مامانای نازنین،روزتون مبارک.

پسندها (1)

نظرات (11)

مامان خانمی
31 فروردین 93 11:21
روز تو هم مبارک مامان آینده
مامان بیتا و تینا
31 فروردین 93 11:32
سلام مهربونم منم روز زن رو بهت تبریک میگم انشاالله که شما هم یک روز مادر بشی خوشگلم من رمزت رو گم کردم میشه بدی؟
مامان آینده
پاسخ
سلام. ممنونم انشالله میذلرم برات
ابجي سجا
31 فروردین 93 16:16
مادر" است زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه " زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
مامان آینده
پاسخ
بسیار عالی.
مامان شازده پاشا
1 اردیبهشت 93 11:54
روزت مبااااااارک مامان اینده .انشالاسال دیگه باکوچولوت این روزرو جشن بگیری
مامان آینده
پاسخ
ممنونم.
topolooooo
1 اردیبهشت 93 12:21
روزت مبارک مامان آینده
مامان آینده
پاسخ
ممنونم.همچنین
♥مامان متین جون♥
4 اردیبهشت 93 13:35
ایشالا سال دیگه نی نی بهت تبریک بگه خواهرجونم
مامان آینده
پاسخ
ممنونم
فاطمه
4 اردیبهشت 93 23:06
سلام گلم منم مثل شما منتظر یه فرشته هستم دوست دارم باهم دوست باشیم لینکت کردم البته با اجازه به منم سر بزن
مامان آینده
پاسخ
سلام. ممنونم از حضورت. چشم
فاطمه
5 اردیبهشت 93 16:39
آخ ببخش عزیزم من فک کردم شماهم مثل منی من 9ماهه عروسی کردم و3ماهه منتظرم
مامان آینده
پاسخ
انشالله نی نی زود میاد
فاطمه
5 اردیبهشت 93 16:42
راستی رشتت چیه؟
مامان آینده
پاسخ
من روانشناسیه رشد کودک میخونم.
فاطمه
6 اردیبهشت 93 15:29
منم حقوق میخونم رشته خوبی رفتی با نی نی ها سرو کار داری
مامان آینده
پاسخ
موفق باشی.
ابجی سجا
6 اردیبهشت 93 15:33
بزرگی پرسید:یک دوست می خواهی یا یک دنیا؟گفتم:هیچکدام ...چون یک دوست دارم که اندازه یک دنیاست
مامان آینده
پاسخ
عالی بود.