همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
بابا جونه آیندهبابا جونه آینده، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
مامان جونه آیندهمامان جونه آینده، تا این لحظه: 34 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
میوه ی زندگیمون،کارنمیوه ی زندگیمون،کارن، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

تـــــــــــــــرنّم زندگی

3.اولین یلدای مامان و بابا

1392/10/19 18:42
نویسنده : مامان آینده
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم.

یلدات مبارک.

دیشب اولین یلدایی بود که با خانواده ی بابایی با هم بودیم.

کلی بهمون خوش گذشت و کلی عکس قشنگ هم گرفتیم.

انشالله سالها بعد که میای،یلداهای قشنگی رو کنار هم تجربه میکنیم.

دوستت دارم نفسم.

وسایلایی که بابایی زحمتشو کشیده بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ایلیا(آرزو)
1 دی 92 17:54
سلام عزیزم یلداتون مبارک
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم
شیما مامان شاهین کوچولو
2 دی 92 0:10
یلداتون مبارک ایشاله سالهای بعد در کنار نی نی خوشگلتون این شب به یاد ماندنی رو جشن بگیرید
مامان آینده
پاسخ
ممنونم. انشالله
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
2 دی 92 21:02
سلام عزیزم.چرا که نه؟!!!با افتخار شدید جز دوستای امیررضا جون.
مامان آینده
پاسخ
سلام مامانی. ممنون از حضورتون. منم با افتخار امیر رضا نفسی رو لینک کردم.
نی نی توپولی
3 دی 92 9:42
ترنم جان اولین یلدات مبارک
مامان آینده
پاسخ
ممنونم
فاطمه(مامان متین)
4 دی 92 11:45
مرسی گلم که به وبلاگ متین سر زدید وتبریک گفتید انشاالله هرموقع که اراده کردید خدا دختری ناز و خوشگل بهتون بده با اجازه لینکتون میکنم
مامان آینده
پاسخ
ممنونم از حضورتون. منم لینکتون میکنم.
مامان مینا
10 دی 92 19:37
یلدا مبارکعزیزم اگه نینی پسمل شد اونوقت چی
مامان آینده
پاسخ
ممنونم. حالا قسمت هر چی باشه من و آقایی تسلیمیم.
مامان بهار
12 دی 92 9:45
سلام چقدر قشنگ مادرانه می نویسی!!! ان شااا.. با تمام وچود حسش کنی و مادر بودن رو با اعماق وجودت لمس کنی که قشنگ ترین جس دنیاست وقتی میبینی میتونی امانتی رو که خدا بهت داده رو در مسیر زندگی همراهت باشه و بتونی براش مادری کنی ان شاا....
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنون. این یه حسیه که خدای مهربون تو وجود تمام خانما گذاشته منم خیلی دوست دارم لمسش کنم. انشالله
مامان تنها
17 بهمن 92 11:02