همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
بابا جونه آیندهبابا جونه آینده، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
مامان جونه آیندهمامان جونه آینده، تا این لحظه: 34 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
میوه ی زندگیمون،کارنمیوه ی زندگیمون،کارن، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

تـــــــــــــــرنّم زندگی

4.مادر بودن

1392/10/19 18:42
نویسنده : مامان آینده
206 بازدید
اشتراک گذاری

 

ترنمم...

مادربودن رنجی است که با عشق همراه است...

مادربودن موهبتی است که خداوند به من ارزانی خواهد داشت...

زیرا

مراشایسته این رنج وعشق خواهد دانست...

وتو بی شگ گرانبهاترین  هدیه ای خواهی بود که من از دستان

آن یگانه بی همتا خواهم گرفت...

پس

مهربانم

بزرگ شو....

ودنیارا ازدریچه روشن انسانیت ببین........

 

 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شیما مامان شاهین کوچولو
5 دی 92 14:22
بله چرا که نه باعث افتخاره همچین دوستهای گلی داشته باشیم
مامان آینده
پاسخ
ممنونم شیما جان. من لینکتون کردم.
هدیه گلی
5 دی 92 22:50
سلام خانمی . اول از همه مبارک باشه ازدواجتون . ایشاله رنج مادرشدن هم نصیبت میشه هر وقت که دلت می خواد . ممنون که سر زدی . با افتخار تمام لینک شدید . منتظر نظرات قشنگتون تو وب هدیه گلی هستم .
مامان آینده
پاسخ
سلام. ممنونم. انشالله. منم لینکتون میکنم.
مامان طلا
8 دی 92 15:02
عزیزم قدر لحظه به لحظه دوران بارداریت رو بدون . فقط این چند ماهه که میتونی عزیزترینت رو تو وجودت حس کنی بارداری راحتی داشته باشی
مامانی تنها
17 بهمن 92 11:01
مامان مهيار
8 اسفند 92 2:34
زيبا بود .... وب جالبي دارين، خوشبخت باشين بهترين دوران دوران عقده تا ميتوني ازش لذت ببر، عشقتون ماندگار...با اجازتون من اين نوشته رو تو وب پسرم بذارم خيلي خوشم اومد خيلي تحت تأثير قرار گرفتم
مامان آینده
پاسخ
ممنونم. چشم. عیبی نداره.