همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
بابا جونه آیندهبابا جونه آینده، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
مامان جونه آیندهمامان جونه آینده، تا این لحظه: 34 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
میوه ی زندگیمون،کارنمیوه ی زندگیمون،کارن، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

تـــــــــــــــرنّم زندگی

58.دلتنگم...

1394/3/26 11:23
نویسنده : مامان آینده
259 بازدید
اشتراک گذاری

زن است دیگر...

حسش را با موهایش نشان میدهد...

حالش که خوب باشد،موهایش را رها میکند...

غمگین که باشد،با کش دارش میزند...

با حوصله که باشد،میبافد و می آراید...

عصبانی که باشد،جمعش میکند...

دلش که بشکند،اولین چیزی که اضافیست،موهایش است...

پسندها (6)

نظرات (8)

مامان آرزو
26 خرداد 94 20:10
ُسلام نه عزیزم هر بار میام میگم سری بعد که اومدم ج میدم اما یادم میره ولی نمیدونستم همونی که گفتی
مامان آرزو
26 خرداد 94 20:11
اولش ذوووووق کردما گفتم نی نی دار شدی
مامان آینده
پاسخ
سلام. مامان نشدم ولی خاله شدم.
ی فرشته کوشولو...
28 خرداد 94 15:06
سلام خاهری الهی خالللله (منظورخودمماااا)قربوننن اونن وروجک نانناز بشه اجی این بوس رو من میدم بهت تو بذارش رو شیکمت تا من خوشگ خاله بوس کرده باشه الهههی ممننن قربووونننش اجی ان شالله به خوبی وو سلاممتتتی دنیا بیا و خدا نگهش داره واستون اجی درپناه خدا
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم از حضورتون. اما نی نیه من هنوز نیومده تو دلم
مامان نی نی
30 خرداد 94 19:46
خیلی وبلاگ قشنگی ذاری ایشالا که به همین زودیا خبر مامان شدنت رو میزاری
مامان آینده
پاسخ
ممنوووووووووونم مامانی
مهسا
1 تیر 94 14:56
سلام خانومی... ممنون که به وبلاگ رهای من سر زدین امیدوارم اون زمانی که دوست داری با دیدن و لمس یه فرشته ی کوچولو زندگیت رنگ و بوی دیگه ای پیدا کنه..همین طور این خونه..
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم از حضورتون
علیزاده
16 تیر 94 13:12
سلام ی وبلاگ درست کردم برای تولدای تم دار دوست داشتی سر بزن http://temtavalod.loxblog.com/ تازه شروع کردم یواش یواش کاملش میکنم.دوس داشتی سر بزن .قیمتام پایینه .تخفیفم میدم
مامان کوروش کوچولو
8 مرداد 94 10:41
سلام عزیزم وبلاگتون مثل همیشه زیبا یادتون رفته به من پسورد بدین منتظرتم
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
28 مرداد 94 14:22
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶…….. ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶…… ´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶………. ´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶…….. ´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶….. ´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶….. ´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶…. ´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶…. ´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶… ´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶…. ´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶….. ´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶….. ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶…….