همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
بابا جونه آیندهبابا جونه آینده، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره
مامان جونه آیندهمامان جونه آینده، تا این لحظه: 34 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
میوه ی زندگیمون،کارنمیوه ی زندگیمون،کارن، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

تـــــــــــــــرنّم زندگی

68.هنوووووووووووووز تا 7 ماه

1394/6/10 16:07
نویسنده : مامان آینده
582 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

 

این روزا زیاد خوب نیستم...خطا

 

قرار بود شهریور ماه عروسی بگیریم و بریم سر خونه و زندگیمون،اما بخاطر بعضی مسائل و فوتیایی که داشتیم عروسیمون موند برای عید...غمناک

 

میدونم تا چشم رو هم بذارم این مدتم تمومه اما نامزدیه زیادی هم بده.شاکی

 

قبل ازدواجم میگفتم :دوست دارم یک سال نامزد بمونم و تمام مناسب ها رو تجربه کنم ولی الان سن همدل شدن منو شوهری شده 2 سال و 1 ماه و 25 روز...

 

یه 7 ماهم بیایم روش...

 

این نیز بگذردمتنظر

 

پسندها (4)

نظرات (8)

شمیم
11 شهریور 94 12:48
سلام مامان آینده وب زیبایی داری ممنون که وبم سر زدی.ایشالا که هرچی زودتر کاراتون سر وسامون بگیره به خونه بختت کوچ کنی
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم از حضورت. ان شاالله
شیما مامان شاهین کوچولو
14 شهریور 94 0:41
ایشاله هر چی زودتر بری سر خونه زندگیتون عزیزم... ایشاله خوشبخت شین
مامان آینده
پاسخ
ممنونم مامان گل. ان شاالله
roya
14 شهریور 94 10:33
غصه نخور عزیزم...بالاخره تموم میشه
سعید
17 شهریور 94 19:24
ناراحتی نداره سعی کن خوش باشیو هواشو بیشتر داشته باشی
مامان آینده
پاسخ
حتما
سعید
17 شهریور 94 19:25
رمز که ندادی ولی تبریک
رویا
23 شهریور 94 9:19
عزیزم از این مشکلات برای همه به وجود میاد...ناراحت نباش...من دعا میکنم که زودتر به خونه بخت بری...چون حالتو درک میکنم
مامان آینده
پاسخ
ممنونم. ان شاالله
مامانی آرمانی
23 شهریور 94 18:23
وای ببخش فکردم بارداری و نوشتی مامان اینده ...هنوز تو دوران نامزدی هستی ...انشالا هرچی خیره براتون پیش بیاد خانمی
مامان آینده
پاسخ
خواهش میکنم
مامان مریم
19 آبان 94 23:45
اگه امکان هست رمز رو میخوام
مامان آینده
پاسخ
چشم