همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
بابا جونه آیندهبابا جونه آینده، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
مامان جونه آیندهمامان جونه آینده، تا این لحظه: 34 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
میوه ی زندگیمون،کارنمیوه ی زندگیمون،کارن، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

تـــــــــــــــرنّم زندگی

81.عشقم،تولدت مبارک

1394/8/25 23:50
نویسنده : مامان آینده
590 بازدید
اشتراک گذاری

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که میتوان با آن به رنج های زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتاب زده عاشقانه تر زیست…


میلاد تو معراج دستهای من است، وقتی که عاشقانه تولدت را شکر میگویم!


فرشته آسمانی من،


سالروز زمینی شدنت مبارکمحبت محبت محبت محبت محبت محبت

 

پسندها (6)

نظرات (9)

مامان آینده
25 آبان 94 23:52
مجتبای من،تولدت رو با آرزوی شادیترین روزها بهت تبریک میگم... دوستت دارم
محجوب بانو
26 آبان 94 1:07
سلام خانومی تولد شوهرتون مبارک باشه، انشالله 120ساله بشن انشالله سالهای خوب و خوشی رو در کنار همدیگه و بچه هاتون سپری کنین
مامان آینده
پاسخ
سلام ممنونم از حضورتون
ترنم
26 آبان 94 8:43
تولد بابای آینده مبارک
مامان آینده
پاسخ
ممنوووووووووووون
✿ نیکـو مامان ِ آرنیـکا ✿
27 آبان 94 10:31
تولد بابای نی نی مباارک باشههه ...
مامان آینده
پاسخ
ممنووووووووووووووووون
ثمره
13 آذر 94 1:29
به به چه موقعی سر رسیدم تولد هورااااااااااااااااااااااااا تبریک میگم،ان شالله سالیان سال در کنار هم بهترین روزها عمرتون بگذرونید ببخشید به طور اتفاقی وارد سایتتون شدم دیدم تفلد گفتم تبریکی گفته باشم
مامان آینده
پاسخ
ممنونم از حضورتون
مهدیه مامان تبسم
14 آذر 94 19:30
سلام مامان آینده آفرین با وجود بارداری چه کیک قشنگ و خوش مزه ای درست کردی
مامان آینده
پاسخ
سلام... بارداری؟؟؟؟؟من؟؟؟؟؟؟کو؟؟؟؟؟؟؟کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
❤مهسا مامان سایمان❤
15 آذر 94 11:16
عزیزم تولد همسری مبارک ایشالله 120 ساله بشن و سایش همیشه بالا سرتون باشه
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم مامانی
مهدیه مامان تبسم
15 آذر 94 18:37
شرمنده عزیزم من فکر کردم بارداری در هر صورت موفق باشی
مامان آینده
پاسخ
ممنونم مامان گل
نیلوفر/مامانه روژینا
24 آذر 94 17:32
تولد اقایی رو هم تبریک میگم . انشالله تولد 120 سالگیشون در کنار شما دوست خوبم
مامان آینده
پاسخ
ممنون