همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
بابا جونه آیندهبابا جونه آینده، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
مامان جونه آیندهمامان جونه آینده، تا این لحظه: 34 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
میوه ی زندگیمون،کارنمیوه ی زندگیمون،کارن، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

تـــــــــــــــرنّم زندگی

9.امتحاناتم

1392/11/1 20:36
نویسنده : مامان آینده
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ترنّم نازم.

امتحاناتم شروع شده و سخت مشغولم.

10 بهمن تموم میشم و میام و کلی برات مینویسم.

دوستت دارم ترنّمم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان بیتا و تینا
2 بهمن 92 9:48
سلام عزیزم انشاالله که تو امتحانا موفق باشی
مامان آینده
پاسخ
ممنونم
مامان سه قلوها
2 بهمن 92 18:50
سلام عزییییییزم خوبی ؟ وااااااا ! چه آدمایی پیدا میشن ! اصلا خودتو ناراحت نکن گلم ، همیشه همه جا اینجور آدما پیدا میشن فدات
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم. چی بگم مامانی. چشم.سعی میکنم بیخیالش بشم. مامانی آدرستونو اشتباه تایپ کردین؟نمیتونم وارد بشم
سمیرا
3 بهمن 92 1:29
سلام عزیزم مبارکت باشه
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم خاله سمیرا
عاطفه مامانِ امیررضا نفس
3 بهمن 92 1:29
سلام گلم انشالله تو امتحاناتت موفق باشی.چی شده کسی برات مشکلی ایجاد کرده؟؟ راستی آخه مگه تو میدونی قراره دخمل داشته باشی یا پسمل...اگه نی نیت پسملی بشه ناناحت مشه هاا. برای پسملیتم بنویس...خدارو چه دیدی شاید پسر بشه شایدم دختر
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم. بعله مدتیه یکی مزاحم میشه. حق با شماست.جنسیت دست و خداست و مهم فقط و فقط سلامتشه. اما نمیدونم چرا یه حسی میگه دختره
مامان ایلیا
3 بهمن 92 15:20
سلام عزیزم. ممنون که به وبلاگ پسر ما سر زدی.ایشالله که تو امتحانات موفق میشی بازم بهمون سر بزن خوشحالمون میکنی
مامان آینده
پاسخ
چشم مامانی. حتمأ
مامان تارا
3 بهمن 92 22:31
سلام گلم میشه خواهش کنم یه سر بیای به وب دخملی شکلک و به این دوتا گل دختر من رای بدی اگه امکان داره همین الان بیا چون دو ساعت دیگه بیشتر وقت نداره ممنون میشم عزیزم آدرسش اینه : http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/ شماره 2 تارا شماره 10 فرناز مرررررررررررررررررررررررررررسی
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 22:35
عزیزم امیرعلی جون اینجا http://dokhmalysheklak.niniweblog.com با کد 7منتظر رای شماست لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 7 مرسی بابت حمایتتون فقط تاساعت 11شب فرصت باقیست. الان نفر دوم هستیم با لطف شما امیرعلی جونم تا رتبه ی یک هم میتونه بالا بیاد فداتون/پیش پیش بابت رای تون ممنون. راستی با تبادل لینک موافقید؟
مامان مینا
3 بهمن 92 23:14
عزیزم ایشالا امتحانارو خوب بدی
مامان آینده
پاسخ
ممنونم.
سمیرا
4 بهمن 92 2:15
انشاالله موفق میشی تو امتحاناتت
مامان آینده
پاسخ
ممنووووونم
ابجي سجا
6 بهمن 92 21:06
ازین به بعد بیایم به جای دعا ها و حاجتای رنگ و وارنگمون فقط یه چیزو بگیم... "راضیم به رضای خدا" حاجتاتون روا...
مامان آینده
پاسخ
خیلی زیبا بود آجی سجا
مامان کوروش
7 بهمن 92 0:29
سلام عزیزم ممنون بابت تبریک امیدوارم خداوند بهتون یه نی نی ناز و سالم بده ممنون از اینکه اومدید
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم. انشالله.
ابجي سجا
7 بهمن 92 22:18
تو آسمون زندگیم ستاره بوده بی شمار اما شبای بی کسیم یکی نمونده موندگار یکی نمونده از هزار ستاره های گم شده در شب من هزار هزار اما همیشگی " تویی " ستاره ی دنباله دار....
مامان آینده
پاسخ
عالی
ابجي سجا
8 بهمن 92 11:49
ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ: ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ، ﺑﺪﻭﻥ ﻓﮑﺮ ﺑﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻭ ﺁﯾﻨﺪﻩ ، ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻩ …. دوستت دارم ترنم جاااان
مامان آینده
پاسخ
بسیار زیبا
ما مان ا ی سل
9 بهمن 92 11:32
سلام دوست عزیز...من شما رو درک میکنم اخه به اسم وبلاگ من هم همینکارو کردن... چه ادمهای پیدا میشن.
مامان آینده
پاسخ
ممنونم
ابجي سجا
10 بهمن 92 10:35
ابجي سجا
10 بهمن 92 10:46
هر روز خورشید به خاطر "تـــــــــــو" می تابه. ماه هم هر شب واسه تو از راه میرسه. فصل ها هم فقط به خاطر تو جاشون رو به همدیگه میدن. این زندگی مالِ توئه ! هدیه ی توئه !
مامان آینده
پاسخ
بسیار زیبا
خاله فریبا
14 بهمن 92 11:59
سلام خاله بالاخره اومدم دیییییییییییدم ترنمتو دوست دارم
مامان آینده
پاسخ
ممنونم
مامان ریحانه
5 اسفند 92 1:32
سلام مامان اینده خواهش میکنم کلمه اگر رو تو بخش درباره وبلاگ حذف کن یه جوری دلهره انداخت تو دلم فدات
مامان آینده
پاسخ
چشم.ممن.نم از نکته سنجیتون