همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
بابا جونه آیندهبابا جونه آینده، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
مامان جونه آیندهمامان جونه آینده، تا این لحظه: 34 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
میوه ی زندگیمون،کارنمیوه ی زندگیمون،کارن، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

تـــــــــــــــرنّم زندگی

8.اعتماد

1392/10/22 14:37
نویسنده : مامان آینده
404 بازدید
اشتراک گذاری

ترنّمم

یادت باشد،اعتماد،المثنی ندارد...

لطفأ گمش نکنی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

سمیرا
22 دی 92 18:47
عزیزم لینکیدمت
مامان آینده
پاسخ
ممنون
je30
25 دی 92 22:14
عسیسم چه نازه...اگه بالینک موافقی بیاپیشم
مامان آینده
پاسخ
ممنونم. حتمأ
ابجي سجا
27 دی 92 15:06
سلام خاله خوش اومدين سجايعني خاموشي شب وارامش دريا منم خيلي خوشحال ميشم كه دوست بشيم
مامان آینده
پاسخ
سلام. ممنونم.شمام خوش اومدین. چه اسم زیبایی و چه معنیه قشنگی.امیدوارم زندگیه سجا جون همیشه با ارامش باشه.
ندا مامی ویانا
27 دی 92 15:21
سلام.. ممنون که به وبلاگ ما سرزدی مامان آینده موفق باشی اما من دخترمو آزاد می زارم تا همه دنیا رو خودش کشف کنه
مامان آینده
پاسخ
سلام.خواهش میکنم. اینم حرفیه
مامان بیتا و تینا
27 دی 92 18:02
سلام عزیز دلم ممنونم که به وبمون اومدی خوشحال میشم رمزت رو داشته باشم با افتخار لینکتون میکنم
مامان آینده
پاسخ
سلام.متأسفانه آدرستونو اشتباه زدین.من نمیتونم بیام وبتون.
مامان مینا
27 دی 92 20:16
مامان مینا
27 دی 92 20:18
راستی شما از خیلی وقته لینک ما شدید
مامان آینده
پاسخ
ممنونم
مامان امیرارسلان
27 دی 92 20:35
مامان آینده مرسی که به ما سرزدید چقدر خوبه که از الان وب برا نی نیت درست کردی راستی ما لینکتون کردیم
مامان آینده
پاسخ
خواهش میکنم. ممنونم. منم لینکتون کردم.
ابجي سجا
28 دی 92 15:06
ممنون خاله قشنگی ازخودشماست شماهم باافتخارلینکش شدین
هستی وداداشش هیربد
29 دی 92 14:42
چه عکس خشجلی لینکتون کردمدوستون دارم
مامان آینده
پاسخ
ممنونم عزیزم.
مامان ایلیا(آرزو)
30 دی 92 17:34
سلام مامانی ما آپ شدیم
مامان آینده
پاسخ
سلام عزیزم.چشم.
مامان بیتا و تینا
30 دی 92 19:10
شرمنده عزیزم فکر کنم الان دیگه درست باشه
مامان آینده
پاسخ
درست شد.ممنونم
ابجي سجا
1 بهمن 92 13:23
آفتاب مدام من؛؛ آفتابگردان توأم؛؛ بچرخی؛؛می چرخم؛؛ بگردی؛؛می گردم؛؛ غروب شود؛؛چشم می بندم؛؛ *امیر نعیمی
مامان آینده
پاسخ
بسیار زیبا.
مامان روشا
8 بهمن 92 14:00
یعنی میشه ما هم رمز داشته باشیم
مامان آینده
پاسخ
حتمأ
مامان آیسل
9 بهمن 92 18:22
سلام به همشهری و دوست بااحساس و مهربونم...ممنون که به دخترم لطف دارین و به وبش سر میزنین خصوصی دارین عزیزم
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم. خواهش میکنم.آی سل خیلی ماهه.خدا خودش نگهدارش باشه.آمِّــــــــــین
مامان تنها
17 بهمن 92 10:58
مامانی
20 بهمن 92 13:39
بله واقعا همینطوره
♥مامان متین جون♥
27 بهمن 92 21:16
████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█سلام دوست عزیزم خوبی وب جالبی داری ________█من آپم ب منم سر بزن ________█منتظر حضور قشنگت هستم _______█دوس داشتی لینک تو لینک شیم
عمو جواد
7 اسفند 92 1:32
ممنون که به وبلاگ علی کوچولوم سر زدید و دلم رو شاد کردید، امیدوارم در آینده یه نازگل سالم و خوشگل خدا نصیبتون کنه و خوشبختیتون پررنگتر از همیشه بشه. بازم ممنون از لطفت.
مامان آینده
پاسخ
ممنونم