همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
بابا جونه آیندهبابا جونه آینده، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
مامان جونه آیندهمامان جونه آینده، تا این لحظه: 34 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
میوه ی زندگیمون،کارنمیوه ی زندگیمون،کارن، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

تـــــــــــــــرنّم زندگی

11.عشق

1392/11/10 22:41
نویسنده : مامان آینده
264 بازدید
اشتراک گذاری

ترنّمم

هم آغوشی هایت را با عشق مقایسه نکن.

هیچ مردی در رختخواب نا مهربان نیست.

چارلی چاپلین.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

پریسا نجفی
10 بهمن 92 22:53
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم. چشم حتمأ.
مامان ترمه و تانیا
10 بهمن 92 23:36
کد قالب وبلاگتو به من می دی مامان دوقلوها
معراج جون
11 بهمن 92 17:32
سلام از اینکه از وبلاگ پسرم سر زدید متشکرم چشم بچه رو که البته یه رسم سنتی هست یک مرتبه سرمه زدیم که از فواید و مضراتش زیاد شنیدیم امام صادق (علیه السلام) فرمودند: «الكحل ینبت الشعر و یجفّف الدِّمعه و یُعذِبُ الریق و یجلو البصر; سرمه (چهار فایده دارد) 1ـ به رشد موها كمك مى كند. 2ـ از ریزش اشك زیاد (از حدّ معمول) جلوگیرى مى نماید. 3ـ آب دهان را گوارا مى سازد. 4ـ و چشم را جلا مى دهد».(10)
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم از راهنماییه کاملتون.
مامان ترمه و تانیا
11 بهمن 92 22:30
بله الان اونا 3 ماهه هستند
مامان آینده
پاسخ
تایمرشون مشکل داره
مامان مینا
12 بهمن 92 0:16
مامان زهرا
12 بهمن 92 10:51
سلام ممنون كه به وبم سر زدي اميدوارم دختر كوچولوت با سلامتي و صحت به دنيا بياد و دركنار هم خوشبخت باشين لينكت كردم
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم. مامانی من هنوز دخترم تو وجودم نیست
مامان خانمی
12 بهمن 92 22:39
سلام عزیزم میگن دعای زن باردار مستجابه من از ته ته دلم دعا میکنم که به زودی یه دختر خوشگل و سالم خدا تو دلت به امانت بزاره اگه دوست داشتی به محمدسجاد من یه سری بزن. با اجازه لینکت کردم
مامان آینده
پاسخ
سلام.بعله درسته... ممنووووووووووووووووووووونم. چشم حتمأ
سمیرا
13 بهمن 92 1:05
سلام قالب وبلاگت خوشگل شده
مامان آینده
پاسخ
ممنونم
یک عاشقانه آرام
13 بهمن 92 10:04
عزیزم خودتو برای آدمای ضعیف و مسخره ناراحت نکن
مامان آینده
پاسخ
چی بگم...
مامان ترمه و تانیا
13 بهمن 92 12:00
سلام میشه اسمت رو بدونم مامان دوقلوها
مامان آینده
پاسخ
سلام.من مامان آینده هستم.
مامان ایلیا(آرزو)
13 بهمن 92 17:39
سلام مامانی خوبی خبری ازت نیست
مامان آینده
پاسخ
سلام.شرمنده حق باشماست
مامان بیتا و تینا
13 بهمن 92 19:05
سلام عزیزم واقعا جمله بسیار زیبایی بود
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم
مامان بیتا و تینا
13 بهمن 92 19:05
خانمی ما اپیم
مامان آینده
پاسخ
چشم
shima
13 بهمن 92 20:28
Che jomle ghashangiiiiiiii liiiiiiiike
مامان آینده
پاسخ
ممنوونم
هستی وداداشش هیربد
14 بهمن 92 20:33
سلام وای ببخشید تواین مدت نشد سربزنم اخه اسباب کشی داشتیمونقل مکان ازایلام به مشهدو.... قالب جدید مبارک وحشتناک قشنگه بوس
مامان آینده
پاسخ
سلام عزیزم.خوش اومدی. انشالله به سلامتی. ممنونم.
مامان تنها
17 بهمن 92 10:57