همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
بابا جونه آیندهبابا جونه آینده، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره
مامان جونه آیندهمامان جونه آینده، تا این لحظه: 34 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
میوه ی زندگیمون،کارنمیوه ی زندگیمون،کارن، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

تـــــــــــــــرنّم زندگی

13.هفتمین ماهگرد عقد مامانی و بابایی

1392/11/16 12:55
نویسنده : مامان آینده
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ترنّم نازم.

7 ماه از یکی شدن دلای منو بابایی میگذره و من چقدر خوشحالم به داشتن باباییت.

دختر نازم با گذشت هر روز،خوشحال تر میشم چون به دیدنت،به داشتنت نزدیکتر میشم.

به امید روزی که بغلت کنم،لمست کنم.

دوستت دارم دختر قشنگم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان بیتا و تینا
16 بهمن 92 16:41
سلام عزیز دلم منم به نوبه خودم بهتون تبریک میگم انشاالله که سالیان سال در کنا هم خوشبخت زندگی کنید راستی رمز پست پایین رو میتونم داشته باشم یا اینکه خصوصیه؟ و بعدشم اینکه ما هم اپیم
مامان آینده
پاسخ
سلام مامانی. ممنونم. ممنونم. چرا که نه.الان براتون میذارم.
الهام مامان سلنا
16 بهمن 92 18:36
سلام عزیزم ممنون که به وب ما سر زدی تبریک میگم انشاالله که خوشبخت باشین و هر وقت که قسمت بود و خودتون خواستین صاحب یه دخمل خوشگل بشین از وبتون خوشم اومد با اجازه لینکتون میکنم
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم.
مامان ترمه و تانیا
16 بهمن 92 19:04
مبارکه انشا الله 120 سال ماهگردی رو بگیری
شادی
16 بهمن 92 19:16
سلام عزیزم. بهتون تبریک میگم امیدوارم به آرزوتونم برسین انشالله. اما از کجا مطمئنی دخمله؟ شاید یه کاکل زری باشه؟؟
مامان آینده
پاسخ
سلام. ممنونم. ممنونم.همچنین. جنس بچه هر چی باشه نعمت خداست و ستودنی. من و آقایی عاشق دختریم.شایدم خدا یه دختر داد بهمون.
مامان بیتا و تینا
17 بهمن 92 10:11
خصوصی داری عزیزم
مامان آینده
پاسخ
مامانی عکسا برام باز نشد
مامان تنها
17 بهمن 92 10:56
ممنون عزیزم که به وب من سرزدی به افتخار ترنم بانو ترنم زودی بیا مامانی و بابایی چشم انتظارت هستن
مامان آینده
پاسخ
ممنونم از حضورت مامان مهربون.
مامان تنها
17 بهمن 92 10:56
مامان خانمی
17 بهمن 92 11:59
سلام سلام سلام سلام تبریک میگم ایشالله سالیان سال در کنار همسری با خوشی و سلامتی زندگی کنی ایشالله دور و برت هم پر بشه از بچه های قد و نیم قد
مامان آینده
پاسخ
سلام. ممنونم. ممنون عزیزم.
ابجي سجا
17 بهمن 92 17:15
مباركه خاله جون
مامان آینده
پاسخ
ممنونم سجا جوووووووون و آجیه گلش
nira
17 بهمن 92 21:51
بهتون تبریک می گم ببخشی دیر سر زدم بهتون رمزو خصوصی گذاشتم
مامان آینده
پاسخ
ممنونم. خواهش میکنم.الان میام وبتون.
مامان شازده پاشا
18 بهمن 92 11:08
سلام خانمی.من اولین باره که وبتون پیداکردم.دلنوشته هاخیلی سادس ولی شدیدابه دل من نشست.اگه اجازه بدی میخوام لینکتون کنم.من ایمیل قفل شده.اگه دوست داشتین برام رمزتونو تووبلاگم بصورت خصوصی بذارین . نمیدونی که وقتی کوچولو بدنیابیادچه حال وهوایی زندگی رومیگیره .من اصلابچه دوست نبودم ولی پاشا عشق ماروجاودانه کرد.خوشششششششششش به حالتون که این روزارومیخوای تجربه کنی.شدیدا داره حسودیم میشه. راستی اگه به ماهم سربزنیدخوشحال میشیم
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم خواهش میکنم.ممنون میشم. شکر که عشقتون جاودانه تر شده و دعا میکنم روز به روز گرم تر بشه.
ابجي سجا
18 بهمن 92 11:11
ان شاءالله تو خود وب ابجيم مينويسم دستورشو
مامان آینده
پاسخ
انشالله
ابجي سجا
18 بهمن 92 11:26
خدایا... به داده و نداده و گرفته ات شکر... که داده ات نعمت است... نداده ات حکمت است... و گرفته ات امتحان آمین یا رب العالمین
مامان آینده
پاسخ
بسیار زیبا.مثل همیشه
سمیرا
19 بهمن 92 0:42
تبریک خانومی
مامان آینده
پاسخ
ممنون خاله جون. کجایی
پرتو
20 بهمن 92 14:32
سلام دوستم . تبریک میگم انشاالله در سایه حق همیشه زندگی عاشقانه ای داشته باشین و به زودی با اومدن یه فرشته ناز این عاشقانه تکمیلتر شه آمین . با اجازه لینک شدین خوشحال میشم به منم سر بزنی
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم. الهی آمین. ممنونم.چشم
فائزه مامان آیاتای
23 بهمن 92 16:12
خانومی انشاله 150 سالگردتون رو بگیرید
مامان آینده
پاسخ
ممنونم.
شیدا
23 بهمن 92 23:14
سلام عزیزم .خیلی از این شور و اشتیاقت خوشم میاد
مری
24 بهمن 92 12:11
مبارکهههه راسی زیادم برا ترنمت ننویس!!! منم زیاد برا "نازَک" م می نوشتم دخترم بود اما... همیشه اونی که میخایی نمیشه! بیا وبمون تا ببینی چی شد
مامان آینده
پاسخ
ممنونم. مامانی خدا هر چی بده نعمتشه. نمیدونم چرا احساس میکنم من مادر یه دختر میشم.
مامان ایلیا(آرزو)
24 بهمن 92 17:31
مامانی شرمنده نمیتونم بیام هفتمین ماهگردتون مبارک
مامان آینده
پاسخ
عیبی نداره مامانی. ممنونم.