همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره
بابا جونه آیندهبابا جونه آینده، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره
مامان جونه آیندهمامان جونه آینده، تا این لحظه: 34 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
میوه ی زندگیمون،کارنمیوه ی زندگیمون،کارن، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

تـــــــــــــــرنّم زندگی

19.هشتمین ماهگردمون

1392/12/15 22:59
نویسنده : مامان آینده
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ترنّمم.

خوبی مامانی؟

هشتمین ماهگرد عقد من و بابای نازنینت رسید و من بیشتر به داشتنت نزدیکتر شدم.

دختر نازم،انشالله روزی میرسه که تو همین وب خودت،هشتمین ماهگرد و سالگرد تولدتو تبریک بگم.

دوستت دارم عروسکم.

بوســــــــــــــــــــــی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان شازده پاشا
15 اسفند 92 23:20
تبریک برای شما
مامان آینده
پاسخ
ممنونم.
مامان بیتا و تینا
16 اسفند 92 1:43
سلام عزیزم تبریک میگم گلم و در اخر انشااللللللللللللللللللله خانم گل ما هم اپیم
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم. چشششششم
مامان ریحانه
17 اسفند 92 0:36
عزیزم انشالله تولد هشت سالگی نی نیت رو هم تبریک می گیم انشالله خوشبخت باشین
مامان آینده
پاسخ
ممنووووووووووووووووووونم
مامان فاطمه یکتا
17 اسفند 92 1:09
الهییییییییییییی یعنی شما هنوز در دوران عقد به سر میبری و در فکر نی نی خانومت هستی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چه بامزه!!!!!!!! راستش منم عاشق بچه بودم مخصوصا دختر... اصلا یکی از اهداف ازدواجم همین بود. خدارو شکر انشالله که شما هم بهش میرسی عزیزم برات آرزوی خوشبختی میکنم.
مامان آینده
پاسخ
بعله مامانی هم من و هم آقایی عاشق اینیم که نی نیه آینده مون دختر باشه. انشالله.
مامان زهرا
17 اسفند 92 9:44
سلام مبارك باشه اميدوارم ساليان سال كنار هم اوقات خوشي رو داشته باشين يواش يواش ني ني هم داره قدم به خونتون مي ذاره اين روزهاي آخر حسابي مواظب حودت و ني ني باش اگه مطالبت خصوصي نيست دوست دارم رمزش رو داشته باشم. البته اگه مي شه به منم سر بزن باي
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم. رمزو میدم.
مامان خانمی
17 اسفند 92 11:53
ماهم به شما تبریک میگیم عزیزم ایشالله که همه دعاهای قشنگت برآورده بشه.
مامان آینده
پاسخ
ممنونم.
ترنم
17 اسفند 92 13:18
هشتمین ماهگردتون مبارک ایشاله صد سال با هم عمر کنین و ایشالله هشتمین سالگرد بچتون
مامان آینده
پاسخ
ممنونم مامان آینده
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
17 اسفند 92 15:46
درود خیلی متشکرم از پیام تبریکتون عکسهای تولد رو آپلود کردم منتظر نظرات شما عزیزان هستم دوستون دارم
مامان آینده
پاسخ
خواهش میکنم مامانی. ممنون.الان میام.
نیلوفر)مامان نادیا و نلیا
18 اسفند 92 11:04
سلام....ممنون که به ما سر زدی....تبریک فراوون برای ماه گردتون...ایشالا که همیشه شاد و تندرست باشین.....خوشحال میشم بازم بهمون سر بزنی
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم از حضورت
الهام مامان سلنا
18 اسفند 92 14:37
تبریک تبریک انشاالله همیشه شاد باشین و به همه ی آرزوهای قشنگتون برسین[گل
مامان آینده
پاسخ
ممنونم
مامان آیسو وآیسا
18 اسفند 92 17:12
مامان آینده
پاسخ
ممنونم
مامان ایلیا(آرزو)
18 اسفند 92 23:42
سلام گلم هشتمین ماهگردتون مبارک عزیزم
مامان آینده
پاسخ
ممنونم مامانی
مامان مهیلا
19 اسفند 92 0:28
سلام گلم مرسی به وبم سر زدید بله تبریزی هستیم مگه شما هم اهل تبریزین؟بازم بهم سر بزنید اگه خواستین لینکم کنید
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم.بعله همشهری
مامان مهدیه جون
23 اسفند 92 22:41
سلام مبارک باشه ممنون که به وبلاگ دختر من سر زدین
مامان مینا
24 اسفند 92 13:45
مبارکهایشالا تولد نی نی ناز
مامان آینده
پاسخ
ممنونم.