همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
بابا جونه آیندهبابا جونه آینده، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
مامان جونه آیندهمامان جونه آینده، تا این لحظه: 34 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
میوه ی زندگیمون،کارنمیوه ی زندگیمون،کارن، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

تـــــــــــــــرنّم زندگی

78.دندونای عقل فک بالا

1394/7/27 15:20
نویسنده : مامان آینده
499 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبمبغل

 

بالاخره بعد 7 ماه که از جراحیه دندون عقلم میگذشت و بخاطر ترسم نمیرفتم دندونپزشکی،بالاخره سعی کردم رو ترسم غلبه کنم و دوشنبه ی گذشته و امروز از شر دندونای عقل فک بالام خلاص شدم...خنده

 

نمیگم راحت بود،نه اذیت شدم،اما بالاخره تموم شد.

 

چند تا پرکردنی دارم که موند برا دوشنبه های آینده که کلاس ندارم ببرمشون.

 

خدایا شکــــــــــــــــــــــــــرت

 

پسندها (1)

نظرات (3)

همراه رایانه
27 مهر 94 20:34
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR
ترنم
28 مهر 94 8:24
خدا رو شکر دندون عقل عذابیه ها ) قربون خدا برم حتما یه چی میدونسته که داده
مامان آینده
پاسخ
آره دقیقأ منم همینو گفتم
آنادمهری
13 آبان 94 11:59
وای از دندون پزشکی نگو که منم متنفرم این چند ماهی که درگیره کارای دندون پزشکیم بودم خیلی استرس میگرفتم روزایی که وقت داشتم من خیلی ترسوام خوشحالم که تموم شد واسه شما
مامان آینده
پاسخ
واااااااااااای تموم نشده هنوز چند تا هم پر کردنی دارم