همدل شدنمونهمدل شدنمون، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
بابا جونه آیندهبابا جونه آینده، تا این لحظه: 35 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره
مامان جونه آیندهمامان جونه آینده، تا این لحظه: 34 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
میوه ی زندگیمون،کارنمیوه ی زندگیمون،کارن، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

تـــــــــــــــرنّم زندگی

79.فـــــــــــــرش

1394/8/3 23:03
نویسنده : مامان آینده
342 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای نازنینم

 

عزاداریاتون قبول حق و التماس دعا  دلشکسته

.

تاسوعای امسال خونه بودم،اصلآ حال و هوای رفتن به بیرونو نداشتم،و خوب شوهری هم دلخور شد ازم...

 

دلش میخواست با هم باشیم و بخاطر همینم صبح روز عاشورا اومد دنبالم و رفتیم بیرون...

 

نزدیک خونشون یه محلی هست که هر سال اونجا مراسم شبیه خوانی اجرا میشه و مامان سیدم برا اونجا نذر داره

 

امسال ما نذرشو بردیم و کمی هم از مراسم فیض بردیم...

 

شبم مراسم شام غریبان بود و بیرون رفتیم...

 

امسال نتونستم اونجوری که دلم میخواست عزاداری کنم و گریه کنمگریه

 

نشـــــــد...

.

امروز صبح رفتیم مغازه ی آشنای همکار شوهری که فرش فروشی داره و فرشامونو انتخاب کردیم...

 

دو تا 6 متری با زمینه ی روشن و گلای رنگی که میشه با هر رنگی خونه رو چید...

.

تو دانشگاهم کنفرانس داشتم و چند روزی درگیرش بودم که با کمک خدای بزرگ خیلی عالی از آب دراومد و استاد کلی آفرین نثارم کردخجالت

 

دوستتون دارمبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسر

 

پسندها (4)

نظرات (8)

ترنم
4 آبان 94 8:56
سلام عزاداریت قبول باشه . فرشات هم مبارک ایشاله با دل خوش استفاده کنی منم بهت آفرین میگم برای کنفرانست
مامان آینده
پاسخ
سلام.ممنونم. خیلی ممنون.ان شاالله مرسی مامانی
مامان مهسا
4 آبان 94 12:41
قبول باشه عزیزم
✿ نیکـو مامان ِ آرنیـکا ✿
8 آبان 94 20:46
سلام عزیز دلم برات روزهای آرومی و آرزو می کنم مرسی که همیشه به ما سر میزنی
مامان آرزو
10 آبان 94 13:50
به به عزیییییییییییز دلم فرشای قشنگتون مبارک باشه فقط یه چیزی منم فرش شش متری گرفتم و الان کلی پشیمونم که چرا بزرگتر نگرفتم هرچی فرش خونه رو پر کنه تمیز کردنش بسیاااار راحت تره به شرطی که زیاد زیر وسایل نره این تجربه من بودش گلم عروسی مشخص شد که کی هست ؟ یه خبری از خودت دقیق بهم بده من که فرصت نمی کنم بشینم کامل بخونمت
مامان آینده
پاسخ
سلام عزیزم.ممنونم راجع به فرشا حرفت قشنگه اما جابجا کردن فرش بزرگت رسخته برام ممنونم که خوندی و نظر دادی
مامان آرزو
10 آبان 94 13:50
تازه رمز هم ندارم
آنادمهری
12 آبان 94 12:19
گلم ایشالله همیشه همه چی به خیر و خوشی بگذره واست
مامان آینده
پاسخ
ان شاالله
آنادمهری
13 آبان 94 11:58
مر سی عزیزم ممنونم که وبلاگه من سر زدی و نظر دادی ایشالله که زندگیه شمام توام با خوشی و شادی باشه
مامان مبینا
13 آبان 94 15:29
مبارک باشه ایشالله ب خوشی استفاده کنی راستی تولد اقای همسری جلو جلو مباااااااااااااااااارک
مامان آینده
پاسخ
ممنونم